Seo - spis publikacji



Wirtualny asystent nową siłą serwisów



redaktor Seo24

Zbudowanie fajnej witryny firmowej wymaga sporo wysiłku. Wykorzystanie przyjaznych użytkownikom i wyszukiwarkom technologii, zadbanie o odpowiednią oprawę graficzną, zgromadzenie niezbędnych informacji o firmie, jej ofercie, zaletach współpracy - to tylko niektóre elementy tworzenia firmowego serwisu.   Nie zagwarantują one jednak tego, że użytkownik odwiedzający serwis zostanie w nim na dłużej i rzeczywiście dokładnie zapozna się z tym, co jest mu oferowane. Czym można się w takim razie wyróżnić z grona tysiąca innych firm oferujących podobne rozwiązania...
[ więcej ]

Wirtualny asystent nową siłą serwisów



Michał Jabłoński

Zbudowanie fajnej witryny firmowej wymaga sporo wysiłku. Wykorzystanie przyjaznych użytkownikom i wyszukiwarkom technologii, zadbanie o odpowiednią oprawę graficzną, zgromadzenie niezbędnych informacji o firmie, jej ofercie, zaletach współpracy - to tylko niektóre elementy tworzenia firmowego serwisu.   Nie zagwarantują one jednak tego, że użytkownik odwiedzający serwis zostanie w nim na dłużej i rzeczywiście dokładnie zapozna się z tym, co jest mu oferowane. Czym można się w takim razie wyróżnić z grona tysiąca innych firm oferujących podobne rozwiązania...
[ więcej ]

Kampanie SEM - długie czy krótkie



redaktor Seo24

Kiedy warto realizować krótkie szybkie kampanie linków sponsorowanych, a kiedy wręcz przeciwnie – skupiać się na działaniach długookresowych? Jakie są plusy i minusy jednej i drugiej strategii? Oczywiście wpływa na to wiele indywidualnych czynników, ale… o kilku podstawowych cechach obu podejść do sprawy warto wspomnieć.Rozłożone w czasie kampanie SEM…Są zwykle lepiej zoptymalizowane, ponieważ mamy czas na doprecyzowanie i bieżące modyfikowanie zestawu słów kluczowych w oparciu o zbierane cały czas dane, obserwację zachowań i reakcji...
[ więcej ]

Kampanie SEM - długie czy krótkie



Michał Jabłoński

Kiedy warto realizować krótkie szybkie kampanie linków sponsorowanych, a kiedy wręcz przeciwnie – skupiać się na działaniach długookresowych? Jakie są plusy i minusy jednej i drugiej strategii? Oczywiście wpływa na to wiele indywidualnych czynników, ale… o kilku podstawowych cechach obu podejść do sprawy warto wspomnieć.Rozłożone w czasie kampanie SEM…Są zwykle lepiej zoptymalizowane, ponieważ mamy czas na doprecyzowanie i bieżące modyfikowanie zestawu słów kluczowych w oparciu o zbierane cały czas dane, obserwację zachowań i reakcji...
[ więcej ]

Google Insight for Search



redaktor Seo24

Narzędzie Google, dzięki któremu możemy zapoznać się z najczęściej wyszukiwanymi frazami (z uwzględnieniem danych demograficznych).Google Insight for Search pozwala sprawdzić najpopularniejsze wśród zapytań wyszukiwarkowych frazy – w danej kategorii tematycznej (np. Internet, motoryzacja, biznes, rozrywka…), regionie świata / kraju, oraz w wybranym okresie. Ponadto, dostajemy informacje na temat tzw. wyszukiwań rosnących, dzięki czemu zilustrowane są trendy / znaczące zmiany w wyszukiwaniu, które mogą być bardzo istotne z punktu widzenia marketera PPC czy...
[ więcej ]

login