Tak jak Internet ostatnimi czasy skupia się na serwisach społecznościowych tworzonych w większości przez użytkowników (tzw. Web 2.0.), tak i pozycjonowanie zmierza w podobnym kierunku przyjmując miano SEO 2.0.W dużym skrócie, SEO 2.0. ma na celu zaangażowanie internautów w budowanie link popularity, a więc niemałą rolę odgrywać tu będzie linkbaiting. Pozycjoner chcący „przejść" na SEO 2.0.: * zapomni o katalogach i preclach, a przejdzie na serwisy społecznościowe i blogi - a czemu nie połączyć tych dwóch rozwiązań? * do optymalizacji strony...
[ więcej ]
Tak jak Internet ostatnimi czasy skupia się na serwisach społecznościowych tworzonych w większości przez użytkowników (tzw. Web 2.0.), tak i pozycjonowanie zmierza w podobnym kierunku przyjmując miano SEO 2.0.W dużym skrócie, SEO 2.0. ma na celu zaangażowanie internautów w budowanie link popularity, a więc niemałą rolę odgrywać tu będzie linkbaiting. Pozycjoner chcący „przejść" na SEO 2.0.: * zapomni o katalogach i preclach, a przejdzie na serwisy społecznościowe i blogi - a czemu nie połączyć tych dwóch rozwiązań? * do optymalizacji strony...
[ więcej ]
Wiesz pewnie, że aby promować swoją stronę internetową w wyszukiwarkach potrzebujesz linków. Linków z innych stron, które kierowałyby roboty wyszukiwarek (i/lub użytkowników) do Twojej strony. Wydaje się to takie proste. Najlepiej jednak, by linki te pochodziły ze stron o tematyce zbliżonej do Twojej strony. Takie linki są dla wyszukiwarek (a tym samym dla Ciebie) o wiele, wiele bardziej cenne, gdyż windują Twoją ukochaną stronę w górę i w górę w wynikach wyszukiwania. Co zrobić, by zdobyć takie linki? No... hmmm.... zastanawiasz się zapewne, jak to...
[ więcej ]
Wiesz pewnie, że aby promować swoją stronę internetową w wyszukiwarkach potrzebujesz linków. Linków z innych stron, które kierowałyby roboty wyszukiwarek (i/lub użytkowników) do Twojej strony. Wydaje się to takie proste. Najlepiej jednak, by linki te pochodziły ze stron o tematyce zbliżonej do Twojej strony. Takie linki są dla wyszukiwarek (a tym samym dla Ciebie) o wiele, wiele bardziej cenne, gdyż windują Twoją ukochaną stronę w górę i w górę w wynikach wyszukiwania. Co zrobić, by zdobyć takie linki? No... hmmm.... zastanawiasz się zapewne, jak to...
[ więcej ]
Rynek prasy kurczy się. Spadają nakłady dzienników codziennych. Jest to ogólnoświatowa tendencja. W związku z tym zjawiskiem, spadek wydatków na reklamę w prasie jest nieunikniony. Badania wykazały jednak, że odbiorców wiadomości nie ubywa. Znajdują je oni jednak nie w papierowych gazetach, a w sieci. Rynek reklamy w internecie rośnie cały czas, i jak twierdzą eksperci w tej dziedzinie, nadal będzie rósł co najmniej w skali 25 proc. rocznie. Coraz większą popularnością cieszą się programy typu AdWords(Program reklamowy Google). Reklamy tego typu należą do...
[ więcej ]