Seo - spis publikacji



Reklama internetowa SEM przyszłością



Michał Jabłoński

Rynek prasy kurczy się. Spadają nakłady dzienników codziennych. Jest to ogólnoświatowa tendencja. W związku z tym zjawiskiem, spadek wydatków na reklamę w prasie jest nieunikniony. Badania wykazały jednak, że odbiorców wiadomości nie ubywa. Znajdują je oni jednak nie w papierowych gazetach, a w sieci. Rynek reklamy w internecie rośnie cały czas, i jak twierdzą eksperci w tej dziedzinie, nadal będzie rósł co najmniej w skali 25 proc. rocznie. Coraz większą popularnością cieszą się programy typu AdWords(Program reklamowy Google). Reklamy tego typu należą do...
[ więcej ]

Wyszukiwarki - kompendium wiedzy



redaktor Seo24

"Google króluje wśród wyszukiwarek, jednak w Sieci tego typu serwisów jest mnóstwo. Warto z nich korzystać, bo potrafią pozytywnie zaskoczyć. Według firm badawczych Hitwise i com-Score, internauci na całym świecie wpisują co minutę do wyszukiwarek około 1,5 mln zapytań. Dwóch na trzech użytkowników korzysta przy tym z Google" - pisze Wojciech Wowra w swoim artykule zatytułowanym Google to nie wszystko.Polecamy zapoznać się z tekstem. Znajdziecie tam trochę statystyki, troche historii, a przede wszystkim zestawienie informacji na temat...
[ więcej ]

Wyszukiwarki - kompendium wiedzy



Michał Jabłoński

"Google króluje wśród wyszukiwarek, jednak w Sieci tego typu serwisów jest mnóstwo. Warto z nich korzystać, bo potrafią pozytywnie zaskoczyć. Według firm badawczych Hitwise i com-Score, internauci na całym świecie wpisują co minutę do wyszukiwarek około 1,5 mln zapytań. Dwóch na trzech użytkowników korzysta przy tym z Google" - pisze Wojciech Wowra w swoim artykule zatytułowanym Google to nie wszystko.Polecamy zapoznać się z tekstem. Znajdziecie tam trochę statystyki, troche historii, a przede wszystkim zestawienie informacji na temat...
[ więcej ]

SEO czy PPC - co jest skuteczniejsze?



redaktor Seo24

W internetowych serwisach informacyjnych dość często pojawiają się dyskusje na temat tego, która forma działań e-marketingowych jest skuteczniejsza - SEO czy PPC, ale pytanie wciąż pozostaje otwarte… I bardzo dobrze! Nie da się bowiem jednoznacznie odpowiedzieć na tak postawiony problem…Wszystko zależy od tego, jakimi środkami dysponuje dana firma i czego w danej chwili oczekuje od agencji SEO / SEM. Ciekawe case study opublikował Dallas Business Journal opisując działania Wasp Barcode Technologies. W przypadku tego przedsiębiorstwa strzałem w dziesiątkę okazały się...
[ więcej ]

SEO czy PPC - co jest skuteczniejsze?



Michał Jabłoński

W internetowych serwisach informacyjnych dość często pojawiają się dyskusje na temat tego, która forma działań e-marketingowych jest skuteczniejsza - SEO czy PPC, ale pytanie wciąż pozostaje otwarte… I bardzo dobrze! Nie da się bowiem jednoznacznie odpowiedzieć na tak postawiony problem…Wszystko zależy od tego, jakimi środkami dysponuje dana firma i czego w danej chwili oczekuje od agencji SEO / SEM. Ciekawe case study opublikował Dallas Business Journal opisując działania Wasp Barcode Technologies. W przypadku tego przedsiębiorstwa strzałem w dziesiątkę okazały się...
[ więcej ]

login