Seo - spis publikacji



Marketing wirusowy



Michał Jabłoński

Dowcipy o Chucku Norrisie, moheroweberety.net firmy House, zabawne filmiki z serii prawie jak Żywiec... często nie zdajemy sobie sprawy, że jesteśmy w zasięgu bodaj najszybciej rozwijającego się kierunku w marketingu. MARKETINGU WIRUSOWEGO... Rozmawiałem kilka dni temu z kolegą pracującym w dziale promocji bardzo szacownej firmy z tradycjami i „mocnym kręgosłupem moralnym". Oczywiście rozmowa toczyła się na temat marketingu, jakże by inaczej przy takich spotkaniach ;). Zapytałem czy korzystali już z marketingu wirusowego. Z poważną odpowiedział: „ wiesz... ludzie...
[ więcej ]

Marketing wirusowy



redaktor Seo24

Dowcipy o Chucku Norrisie, moheroweberety.net firmy House, zabawne filmiki z serii prawie jak Żywiec... często nie zdajemy sobie sprawy, że jesteśmy w zasięgu bodaj najszybciej rozwijającego się kierunku w marketingu. MARKETINGU WIRUSOWEGO... Rozmawiałem kilka dni temu z kolegą pracującym w dziale promocji bardzo szacownej firmy z tradycjami i „mocnym kręgosłupem moralnym". Oczywiście rozmowa toczyła się na temat marketingu, jakże by inaczej przy takich spotkaniach ;). Zapytałem czy korzystali już z marketingu wirusowego. Z poważną odpowiedział: „ wiesz... ludzie...
[ więcej ]

Marketing one-to-one w biznesie internetowym



redaktor Seo24

O tradycyjnym ujęciu marketingu one-to-one zapewne słyszało już wielu. Jednak nie każdy wie, że podejście indywidualne do klienta w Internecie, mimo że anonimowego, jest równie ważne jeśli nie ważniejsze niż w świecie realnym. Kraków - Plac Bieńczycki - stoisko z warzywami - jedno z wielu stoisk na tym placu. Przy straganie komplet ludzi. Trzy osoby sprzedające uwijają się jak mróweczki, przed straganem kolejka kilku osób, wszyscy uśmiechnięci i rozbawieni. Stragan obok - ten sam towar, ten sam plac, to samo miasto - jeden sprzedający pali nerwowo...
[ więcej ]

Marketing one-to-one w biznesie internetowym



Michał Jabłoński

O tradycyjnym ujęciu marketingu one-to-one zapewne słyszało już wielu. Jednak nie każdy wie, że podejście indywidualne do klienta w Internecie, mimo że anonimowego, jest równie ważne jeśli nie ważniejsze niż w świecie realnym. Kraków - Plac Bieńczycki - stoisko z warzywami - jedno z wielu stoisk na tym placu. Przy straganie komplet ludzi. Trzy osoby sprzedające uwijają się jak mróweczki, przed straganem kolejka kilku osób, wszyscy uśmiechnięci i rozbawieni. Stragan obok - ten sam towar, ten sam plac, to samo miasto - jeden sprzedający pali nerwowo...
[ więcej ]

Linki sponsorowane vs. naturalne wyniki wyszukiwania



Michał Jabłoński

Które z nich są cenniejsze dla użytkownika, czyli bardziej adekwatne do zapytania? Taki problem wyłania się z jednej z ostatnich naszych notek i komentarzy do niej. Temat ciekawy i istotny, bo być może wskazuje pewne kierunki rozwoju wyszukiwania w Internecie.Organiczne wyniki wyszukiwania stają się z biegiem czasu coraz większym śmietnikiem. Wydaje się, że algorytmy wyszukiwawcze nie nadążają za lawinowym wzrostem ilości informacji pojawiających się w Sieci. Odnalezienie interesującej użytkownika wartości w naturalnych wynikach staje się coraz trudniejsze i pochłania więcej czasu....
[ więcej ]

login