Public relations - spis publikacji



Cele Public Relations



Michał Jabłoński

CELE PUBLIC RELATIONSCele PR możemy podzielić na następujące grupy:· CELE OGÓLNE (uniwersalne) - mogą być wykorzystywane przez wszystkie typy organizacji. Możemy do nich zaliczyć min. Utrzymywanie zaufania, kształtowanie wizerunku i opinii, uzyskiwanie poparcia.· CELE OPERACYJNE (pośrednie) - pośredniczą w realizacji celów końcowych (strategicznych). Pełnią rolę „klucza do sukcesu". Tutaj możemy wymienić : śledzenie opinii publicznej, pozyskiwanie zrozumienia, dostarczanie prawdziwych, rzetelnych informacji, prezentację firmy i jej produktów,...
[ więcej ]

Cele Public Relations



redaktor Seo24

CELE PUBLIC RELATIONSCele PR możemy podzielić na następujące grupy:· CELE OGÓLNE (uniwersalne) - mogą być wykorzystywane przez wszystkie typy organizacji. Możemy do nich zaliczyć min. Utrzymywanie zaufania, kształtowanie wizerunku i opinii, uzyskiwanie poparcia.· CELE OPERACYJNE (pośrednie) - pośredniczą w realizacji celów końcowych (strategicznych). Pełnią rolę „klucza do sukcesu". Tutaj możemy wymienić : śledzenie opinii publicznej, pozyskiwanie zrozumienia, dostarczanie prawdziwych, rzetelnych informacji, prezentację firmy i jej produktów,...
[ więcej ]

Reklama a Public Relations



Michał Jabłoński

REKLAMA A PUBLIC RELATIONSReklama  PRZEKAZ WIZULANY- siła reklamy tkwi w obrazie. Słowa schodza na plan dalszy, istattna staje się przedstawiana sytuacja a wniej np. polecany produkt. Stawia się na humor, ciekawa metaforę danej usługi, produktu czy instytucji.NISKA WIARYGODNOŚĆ- w dzisiejszych czasch coraz trudniej jest wierzyć reklamom. Często promują one produkty o niskiej wartości, zachwalają usługi instytucji, które potem nie wywiązują się ze swoich zadań., informują, że każdy z dziesięciu reklamowanych proszków do prania jest najlepszy...EKSPLOZJA-Wielu...
[ więcej ]

Reklama a Public Relations



redaktor Seo24

REKLAMA A PUBLIC RELATIONSReklama  PRZEKAZ WIZULANY- siła reklamy tkwi w obrazie. Słowa schodza na plan dalszy, istattna staje się przedstawiana sytuacja a wniej np. polecany produkt. Stawia się na humor, ciekawa metaforę danej usługi, produktu czy instytucji.NISKA WIARYGODNOŚĆ- w dzisiejszych czasch coraz trudniej jest wierzyć reklamom. Często promują one produkty o niskiej wartości, zachwalają usługi instytucji, które potem nie wywiązują się ze swoich zadań., informują, że każdy z dziesięciu reklamowanych proszków do prania jest najlepszy...EKSPLOZJA-Wielu...
[ więcej ]

Co to jest Public Relations



redaktor Seo24

Zarówno termin public relations, jak i jego zastosowania w praktyce, pojawiły się już na początku XX wieku w USA, jednakże nawet tam zastosowanie oraz pojęcie public relations nie SA rozumiane jednoznacznie.Dziedzina ta łaczy w sobie elementy wielu nauk( min, socjologii, ekonomii, psychologii), co staje się jednym z powodów trudności w jej zdefiniowaniu . Istenie obecnie ponad dwa tys definicji i liczba ich stale rośnie.W 1923 roku Edward Bernays, określił PR jako „Dostarczanie społeczeństwu informacji, perswazję mającą na celu modyfikowanie postaw oraz usiłowanie...
[ więcej ]

login