Public relations - spis publikacji



Co ludzie powiedzą ?



Michał Jabłoński

Co ludzie powiedzą? Rola imprez promocyjnych w działaniach PR Żyjąc w czasach nazywanych wiekiem informacji, która zaczęła być traktowana jako dużej wartości towar, coraz większe znaczenie ma to, co mówią o nas inni, jak oceniają naszą działalność, czy zechcą być odbiorcą naszych usług i polecać nas innym. Uniwersalna jest prawda, że założone cele łatwiej osiągnąć przy aprobacie i wsparciu ze strony otoczenia. Dlatego też głównym zadaniem public relations jest uczynienie wszystkiego, żeby ludzie mieli pozytywne nastawienie do firmy, stowarzyszenia, urzędu, dobre...
[ więcej ]

Co ludzie powiedzą ?



redaktor Seo24

Co ludzie powiedzą? Rola imprez promocyjnych w działaniach PR Żyjąc w czasach nazywanych wiekiem informacji, która zaczęła być traktowana jako dużej wartości towar, coraz większe znaczenie ma to, co mówią o nas inni, jak oceniają naszą działalność, czy zechcą być odbiorcą naszych usług i polecać nas innym. Uniwersalna jest prawda, że założone cele łatwiej osiągnąć przy aprobacie i wsparciu ze strony otoczenia. Dlatego też głównym zadaniem public relations jest uczynienie wszystkiego, żeby ludzie mieli pozytywne nastawienie do firmy, stowarzyszenia, urzędu, dobre...
[ więcej ]

Działania Public Relations w Internecie



redaktor Seo24

E - MAILNajczęściej wykorzystywanym narzędziem internetowym PR w świecie XXI wieku jest poczta elektroniczna. Z obliczeń wynika, że rocznie wysyłanych jest około 350 miliardów komercyjnych e - maili. Szybkość przekazywania wiadomości, jaką gwarantuje poczta elektroniczna jest nieporównywalna z innymi środkami wymiany informacji. E - mail jest obecnie niezbędny w świecie biznesu ale także w każdej innej dziedzinie.STRONA WWWIstotną formą PR staje się obecnie tworzenie stron internetowych.  Jakie funkcje powinna pełnić strona www:Prezentować działalność organizacji czy...
[ więcej ]

Działania Public Relations w Internecie



Michał Jabłoński

E - MAILNajczęściej wykorzystywanym narzędziem internetowym PR w świecie XXI wieku jest poczta elektroniczna. Z obliczeń wynika, że rocznie wysyłanych jest około 350 miliardów komercyjnych e - maili. Szybkość przekazywania wiadomości, jaką gwarantuje poczta elektroniczna jest nieporównywalna z innymi środkami wymiany informacji. E - mail jest obecnie niezbędny w świecie biznesu ale także w każdej innej dziedzinie.STRONA WWWIstotną formą PR staje się obecnie tworzenie stron internetowych.  Jakie funkcje powinna pełnić strona www:Prezentować działalność organizacji czy...
[ więcej ]

Competitors Relations



redaktor Seo24

COMPETITORS RELATIONS - narzędzia relacji "firma a jej konkrencja"
W przypadku PR mamy do czynienia jedynie z czystą konkrencją , gdyż jakiekolwiek działania na niekożyść konkurencji nie są zgodne z założeniami Public Relations.
Narzędzia relacji firma - konkurencja:
  • Spotkania na gruncie oficjalnym bądź nieoficjalnym
  • E - mail
  •  Działające stowarzyszenia Public Relations
  •  Wspólne przedsięwzięcia działaczy PR

[ więcej ]

login