Agencje SEM czy interaktywne - kto pierwszy podbije świat?



Komu bliżej do wielkiego świata? Kto szybciej osiągnie owe niedoścignione jak do tej pory światowe standardy? Agencje interaktywne... czy może SEM'owe? Dziś wydaje się, że te drugie wypadają nieco lepiej...

Cube Group otworzył właśnie swój litewski oddział, Performance Media ma biuro w Brazylii... Bluerank prowadzi międzynarodowe szkolenia z SEO... Agencje SEM idą śmiało we wszystkie strony. A co z agencjami interaktywnymi? „Puszą się i prężą muskuły", jak wcześniej pisano na blogu. Tylko co z tego tak realnie wynika?

Owszem - Janmedia, ale to agencja, która wywodzi się z USA, zatem jej ‘światowość' jest wpisana w specyfikę firmy. Owszem - OS3, które chwali się ostatnio międzynarodowymi projektami... Owszem - Adv.pl, które weszło na rynek NewConnect i planuje ekspansję zagraniczną, ale... to ciągle mało!

Mało, biorąc pod uwagę fakt, że agencje interaktywne istnieją w Polsce od kilkunastu lat (SEM'owe dopiero od kilku). Mało, zważywszy na to, że z definicji mają znacznie większe pole do popisu, niż agencje SEM, których specyfika mocno jednak ogranicza pole działania... I wreszcie mało, w porównaniu z tym ile i jak długo mówi się o ekspansji zagranicznej... o wychodzeniu do Europy i w świat ze swoimi projektami, o zdobywaniu obcych budżetów, stałej współpracy z międzynarodowymi klientami, otwieraniu filii poza granicami kraju... Tymczasem...

czytaj więcej>>


Artykuł pochodzi z: www.bluerank.pl

 

login