Narzędzie propozycji słów kluczowych



Google pokazuje liczby Proszę Państwa. :) Korzystając ze zmodyfikowanego właśnie narzędzia propozycji słów kluczowych (czy to na potrzeby działań SEO czy SEM) można poznać między innymi:

- liczbę wyszukiwań słowa czy frazy w ostatnim miesiącu,
- średnią liczbę wyszukiwań słowa lub frazy w okresie ostatnich 12 miesięcy,
- statystyki pokazujące względną ilość reklamodacwów licytujących dane słowo / frazę,
- prognozowany średni koszt kliknięcia (CPC),
- trendy intensywności wyszukiwania danego słowa czy frazy w Google.

Informacje przydatne przy planowaniu kampanii, szacowaniu potrzebnego budżetu oraz prognozowaniu efektywności naszych działań (na tle konkurencji i w wybranym okresie kalendarzowym). Wielu marketerów czekało na tego rodzaju opcje w googlowym narzędziu słów kluczowych… Nareszcie są :)

Jak używać narzędzia propozycji słów kluczowych.
Jakie funkcje oferuje narzędzie propozycji słów kluczowych.
Zaawansowane porady dotyczące korzystania z narzędzia słów kluczowych.

 

-------------------------------------

Artykuł pochodzi ze strony www.bluerank.pl 

login