Budzenie pasji do marki



Dla firm kampanie wirusowe, marketing szeptany i społeczności to narzędzia pobudzania zainteresowania marką.
Jak patrzą na nie użytkownicy sieci, blogerzy, twórcy społeczności?
Skonfrontuj swój punkt widzenia z opiniami tych, którzy codziennie są w sieci!

 

 

Program konferencji:

 
9:00-9:50 rejestracja uczestników

10:00-10:50 Co w sieci szepcze?
Marketing szeptany - czy to antymarketing?
Harder & Harder

Rekomendacje od innych konsumentów są dla internautów najbardziej wiarygodną formą reklamy w sieci. Ale od pewnego czasu internet zalewa fala fałszywych recenzji i opinii. Doprowadzają one często do bojkotu marki. Jak znaleźć złoty środek pomiędzy biernym czekaniem na rekomendację a sztucznym kreowaniem pozytywnych opinii o marce?

Mariusz Woźnicki - prezes i założyciel agencji Harder&Harder, jeden z pionierów marketingu szeptanego w Polsce. Zdobywał i obsługiwał projekty takich klientów jak m.in. Kompania Piwowarska, Wrigley, Blue City, NIVEA oraz INNEOV. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczął w firmie SMG/KRC Millward Brown gdzie pracował na stanowisku badacza. Wykładowca marketingu szeptanego i wirusowego, autor wielu publikacji branżowych na temat WoM.

 
10:50-11:40 Podaj dalej.
Marketing wirusowy - to działa...
...lub nie, jeśli nie wiesz jak!
MOSQI.TO

Przepis na udaną kampanię wirusową jest taki: emocje, fabuła, nowe odcinki, brak zakazów dotyczących rozpowszechniania i przetwarzania treści, a przede wszystkim weto dla nachalnej reklamy! Ale uwaga! Jeszcze przed uruchomieniem kampanii trzeba się zabezpieczyć przed zagrożeniem, że nasz wirus zmutuje i wyrządzi szkodę marce.

Magdalena Szmidt - dyrektor zarządzający i współzałożyciel MOSQI.TO. Odpowiada za relacje z Klientami i kreację. Pracę w marketingu zna również od strony Klienta - wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Unilever Polska i Jeronimo Matrins oraz mBanku i CentralWings, gdzie odpowiada za e-commerce. Obsługuje: mBank, eBay Polska, ING Bank Śląski, Centralwings, EFL,firmę Elvia. W 2002 roku pracowała w firmie deweloperskiej w Brazylii, gdzie była odpowiedzialna za wdrożenie nowoczesnych rozwiązań z zakresu e-marketingu i e-commerce.

 
11:40-12:10 przerwa na kawę

12:10-13:00 Networking.
Autopromocja pracownika czy skuteczne narzędzie sprzedaży dla firm?
BNI Polska

Systemy rekomendacji biznesowej, serwisy takie jak Golden Line, LinkedIn, Nasza klasa.... Rosnąca popularność tego typu narzędzi świadczy o tym, jak dużą wagę przywiązujemy do odnawiania, rozwoju i pielęgnowania kontaktów. Networking to nie tylko sposób na autopromocję i budowanie własnej marki użytkownika. To także skuteczne narzędzie biznesowe dla firmy. Jak je wykorzystać?

Grzegorz Turniak - prezes firmy BNI Polska, orędownik: networkingu, zarządzania talentami i karierą, aktywny użytkownik serwisów społecznościowych. Zajmował kierownicze stanowiska w Jobpilot Polska, SAP Polska, Neumann Management Institute, Polskiej Międzynarodowej Szkole Zarządzania. Doświadczony trener, Prezes Stowarzyszenia Profesjonalych Mówców w Polsce, współautor książek "Alchemia Kariery", "Profesjonalny networking czyli kontakty które procentują" i "Almanach Społeczności Profesjonalistów".

13:00-13:50 Wrażliwy cel - społeczności.
Jak uzyskać akceptację dla promocji?
Artegence

Intensywny rozwój serwisów społecznościowych jest zjawiskiem globalnym. Serwisy te angażują użytkowników i obniżają ich zainteresowanie innymi mediami. Poznaj czynniki decydujące o dobrej strategii rozwijania społeczności i zainteresowania ich swoim przekazem marketingowym.

Artur Gortych - założyciel i prezes agencji Artegence, działającej od 1995 roku najpierw pod nazwą 3dart Multimedia, potem 3dart.com. Współautor kluczowych sukcesów Artegence m.in.: 32 nagród, w tym Grand Prix Kreatury. Tworzył kreacje dla takich klientów, jak: Bank BPH, Bank Zachodni WBK, Ericsson, EFL, Filmweb, Kraft Foods, Polkomtel, Siemens, Unilever. W 2001 roku zainicjował powstanie grupy Omnigence. Uczestniczył w tworzeniu polskiego oddziału Interactive Advertising Bureau. Juror festiwali reklamy i marketingu.

 
13:50-14:50 lunch

14:50-15:40 Internet - kraina biznesu i anarchii.
Gdzie przebiega granica?
Digital One

Coraz więcej firm sięga po narzędzia e-marketingu. Pojawiają się głosy, według których internet stał się śmietnikiem naszej cywilizacji, a Web2.0 wręcz źródłem anarchii. Kto tak naprawdę rządzi w sieci i w jakich sytuacjach internet jest szansą, a w jakich zagrożeniem dla firm? Jak marketerzy powinni reagować na zdarzenia w sieci?

Olgierd Cygan - CEO/Managing Partner Digital One, współzałożyciel i udziałowiec firmy. Odpowiada za strategię i rozwój agencji. Autor publikacji na łamach prasy fachowej i wykładowca na konferencjach branżowych. Prowadzeniem działań marketingowych w internecie zajmuje się od 1996 roku.

 
15:40-16:30 Panel dyskusyjny.
Po drugiej stronie lustra: motywacje blogerów, twórców i użytkowników społeczności.

Firmy traktują kampanie wirusowe, marketing szeptany i społeczności jako narzędzia. Starają się pozyskać jak największe zainteresowanie swoimi markami i przekazami. Jak patrzą na to blogerzy, twórcy i przedstawiciele społeczności? Co dla nich jest ważne? Jakimi zasadami się kierują?

16:30 zakończenie konferencji
 
Zapraszamy!

Podczas konferencji skupimy się na case studies i nowych trendach w e-marketingu. Damy okazję poznania opinii osób "po drugiej stronie" - czyli odbiorców przekazów e-marketingowych.

9:30 - 12:30 1 blok
12:30 - 13:30 lunch
13:30 - 16:30 2 blok

Marketing wirusowy - kreowanie pomysłów warsztat prowadzą Evangelist i Mosqi.to
  • Marketing wirusowy - czy dobry dla mojej marki?
  • Określenie celów kampanii wirusowej
  • Kampania wirusowa a kampanie tradycyjne - osobno czy razem
  • Kreowanie pomysłów na kampanię marketingu wirusowego
  • Kontynuacja kampanii
Społeczności i liderzy opinii - praktyczne zastosowanie warsztat prowadzi OS3 Multimedia
  • Identyfikacja społeczności kluczowych dla wizerunku marki
  • Społeczności internetowe - praktyczne zastosowanie
  • Jak budować społeczności wokół marki?
  • Liderzy opinii - znaczenie marketingowe
  • Jak skłonić liderów by działali na rzecz marki?
Zajęcia warsztatowe prowadzone w oparciu o case studies i ćwiczenia praktyczne pod kierownictwem trenera. Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach - każda z grup będzie uczestniczyć w obu blokach tematycznych.

UWAGA! Ilość miejsc ograniczona.

Koordynator konferencji: Kinga Szydzińska, tel. (0-22) 839 07 23 kinga.szydzinska@marketing.org.pl



Cena podstawowa:
- Konferencja: 650 zł netto/osobę (+ 22% VAT = 732 zł brutto)
- Warsztaty: 1000 zł netto/osobę (+ 22% VAT = 1220 zł brutto)

Cena dla prenumeratorów miesięcznika "Marketing w Praktyce":
- przy wykupieniu rocznej prenumeraty miesięcznika po raz pierwszy i skorzystaniu z 10% rabatu na

  • konferencja 585 zł netto/osobę (+ 22% VAT = 713,7 zł brutto)
  • warsztat: 900 zł netto/osobę (+ 22% VAT = 1098 zł brutto)

- przy przedłużeniu rocznej prenumeraty miesięcznika i skorzystaniu z 15% rabatu na konferencję

  • konferencja: 552 zł netto/osobę (+ 22% VAT = 673,44 zł brutto)
  • warsztat: 850 zł netto/osobę (+ 22% VAT = 1037 zł brutto)

Cena obejmuje: udział w konferencji, materiały drukowane, lunch i przerwy kawowe.
Po konferencji uczestnikom zostaną wystawione imienne certyfikaty.
 

Regulamin
W celu wzięcia udziału w konferencji należy dokonać wpłaty pełnej kwoty na konto Wydawnictwa Marketing w Praktyce, MultiBank: 58 1140 2017 0000 4602 0528 9790 do 12 marca 2008 r. Ewentualną rezygnację z udziału w konferencji należy przesłać faxem lub listem poleconym na adres organizatora najpóźniej na 10 dni roboczych przed wyznaczoną datą rozpoczęcia konferencji (do 03.03). W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 10 dni roboczych przed konferencją, pobieramy opłatę manipulacyjną w wysokości 200zł netto. Rezygnacja na 5 dni roboczych przed datą konferencji (od 10.03) wiąże się z poniesieniem 100% kosztów uczestnictwa. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w konferencji również powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w konferencji. Zamiast zgłoszonej osoby, w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie. Organizator zastrzega sobie prawo dokonania zmian w programie

więcej >>

Rok 2008 gorszy dla rynku PR?


Miniony 2007 rok był dotychczas najlepszym w historii na rynku PR. Przychody, zatrudnienie rosły nawet o 100 proc. Istnieje obawa, że w roku 2008 trzeba będzie zacisnąć pasa - podaje Gazeta Prawna.   Jak mówi G.P. dyrektor jednej z agencji gdy gospodarka zaczyna zwalniać, a firmy oszczędzać, pierwszą ofiarą jesteśmy my, czyli branża PR. Zasada ta rządzi polskim rynkiem usług public relations i poważnie jest brana pod uwagę w bieżącym roku. Do tej pory nie obserwuje się jeszcze lawiny zrywanych kontraktów, ale dają już o sobie znać niepokojące oznaki...
[ więcej ]

Internetowe Public Relations w praktyce


Za tydzień, 5 lutego w Warszawie odbędą się warsztaty pt. Internetowe Public Relations w praktyce, organizowane przez MGG Conferences   Celem warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy o sposobach wykorzystania nowoczesnych narządzi internetowych do działań Public Relations w administracji publicznej. Najważniejsze zagadnienia:   w jaki sposób stosować proste w użyciu technologie internetowe w działaniach promocyjnych oraz związanych z budową wizerunku i reputacji urzędu jak unowocześnić stronę www urzędu, aby była przejrzysta, atrakcyjna i...
[ więcej ]

Krawczyk, Tymochowicz, Mistewicz, twarze branży PR w 2007 roku w raporcie PRoto


"Uważam, że branża PR powinna świadomie kreować i lepiej kontrolować swój wizerunek. Dziś tworzy się on mocno przypadkowo" -   komentuje Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Grupy ESKADRA, wyniki raportu PRoto podsumowującego medialny wizerunek branży PR w 2007 roku. W 2007 roku w mediach pojawiło się 1967 publikacji nawiązujących do zagadnień public relations. To o 489 więcej niż rok wcześniej. Rekordowy był listopad, w którym ukazało się aż 210 materiałów. Była to nie tylko największa liczba w 2007 roku, ale i w całej historii raportu PRoto....
[ więcej ]

Scrolling AdSense


Tekstowe reklamy kontekstowe wyświetlane przez Google na partnerskich stronach WWW można teraz przewijać!W grudniu tamtego roku rzecz testowo pojawiła się na amerykańskich serwisach należących do sieci AdSense. Dziś zauważyliśmy ją już także na polskich witrynach. Żeby temat zilustrować załączamy screen.Wygląda to całkiem niewinnie. Jedyna różnica wizualna polega na dodaniu delikatnych znaczników sugerujących możliwość przesuwania… a przewijać reklamy można zarówno w pionie, jak i poziomie.Wygoda dla użytkowników? Z pewnością po części tak. W końcu ci,...
[ więcej ]

login