II Forum Marketingu Internetowego MAKSIMUM KONWERSJI



6 sierpnia 2009 roku w Warszawie odbędzie się II Forum Marketingu Internetowego "MAKSIMUM KONWERSJI - Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line".

Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu online w latach 2009-2010 wzrośnie nawet o 20%. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego. Rok 2009 jest rokiem wyzwań dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych działom marketingu przyszedł zatem czas na optymalizację podejmowanych działań i budżetów marketingowych.

Forum poprowadzi Monika Król (PR & Marketing Manager Adv.pl). Podczas imprezy będzie można uczestniczyć w następujących prezentacjach i wykładach:

  • Personalizowanie przekazu kluczem do budowania brand experience - w której Marcin Maj, Dyrektor zarządzający os3 multimedia, zaprezentuje, jak wykorzystać treści generowane przez użytkowników w budowaniu brand experience online, a także jak wykorzystać dynamiczne aplikacje facebook do personalizowania przekazu na zewnętrznych serwisach internetowych.

  • Słuchać czy manipulować - ulegać modom czy skutecznie się reklamować? - Dr Jacek Wójcik z Katedry Marketingu SGH poruszy temat reklamy kontekstowej i spróbuje udzielić odpowiedzi na pytania: czy warto oddawać inicjatywę użytkownikowi oraz czy reklama behawioralna ma przyszłość.

  • dBase Marketing – Marketerze obudź się wreszcie! - w tej prezentacji Konrad Pankiewicz, Wiceprezes Zarządu Adv.pl, opowie o celach każdej aktywności e-marketingowej, budowie jakościowych baz danych oraz ich monetyzacji, dBase Marketingu i Permission Marketingu.

  • Z rewolucją w blokach startowych, czyli o Augmented Reality - o reklamie, zabawie i innowacyjnym sposobie na zwiększenie zysków opowie Krzysztof Piwowar, Usability Senior Specialist Adv.pl.

  • Technologie utrudniające działania marketingowe – ujęcie prawne - Piotr Waglowski, VaGla.pl, poruszy takie tematy, jak wolność słowa vs. prawo do prywatności, swoboda prowadzenia działalności gospodarczej a prawa konsumentów, anonimowość - problem czarnego PR, depozycjonowanie i usuwanie "zaplecza SEO", kompozytowość internetu, filtry antyspamowe, RBL-e, blokady statusów w komunikatorach, ograniczenia dla "Phorm" i innych technologii reklamy behawioralnej.

  • Jak z sukcesem złowić kobietę w sieci - najlepsze strategie e-marketingowe na rynku - to kolejna prezentacja Marcina Maja, Dyrektora Zarządzającego os3 multimedia.

  • Marketing w Wyszukiwarkach. Recepta na kryzys - to wykład Bartosza Berlińskiego z firmy MaxROY.com, specjalisty SEO i WebAnalytics, który będzie mówił o targetowaniu reklamy w wyszukiwarkach, wyjaśni, co jest lepsze - pozycjonowanie czy linki sponsorowane, omówi zagadnienia Keyword Research (doboru słów kluczowych) oraz optymalnych stron docelowych (Landing Pages), a także przedstawi analizę efektów w oparciu o Google Analytics.

  • Strategie cenowe stosowane w Internecie - Sławomir Kornicki z Codemedia wyjaśni, jak działa reklama online, co daje reklama typu display, jak działają wyszukiwarki, który z modeli zakupu mediów jest najefektywniejszy oraz czy performance marketing naprawdę działa.

Konferencja odbędzie się w Warszawie i jest płatna - za zgłoszenie do 24 lipca 2009 roku organizator pobiera 490 zł netto, po 25 lipca 2009 r. - 590 zł netto.

Szczegóły na stronie organizatora.

 

Źródło: di.com.pl

PRAWO INTERNETU


SZKOLENIE KIEROWANE JEST DO: - Dyrektorów i pracowników firm świadczącymi usługi w zakresie tworzenia i utrzymania serwisów internetowych, usług hostingowych, e-marketingu, e-reklamy itp. - Pracowników działów reklamy, marketingu, PR - Kierowników projektów informatycznych, - Konsultantów IT - Prawników wewnętrznych firm  PLAN SZKOLENIA 1. Wybrane aspekty ochrony własności intelektualnej w Internecie a. Utwór: obraz, tekst, dźwięk, program komputerowy – kiedy treść jest chroniona prawem...
[ więcej ]

63% kliknięć dla Top3 wyników wyszukiwania


Serwis Searchlight Digital opublikował interesujące wyniki badań dotyczące rozkładu kliknięć w organicznych wynikach wyszukiwania.Dane zebrane przy pomocy wyszukiwarki AOL (wykorzystującej mechanizm Google) obejmują analizę 36 389 567 wyszukań oraz 19 434540 kliknięć pochodzących od milionów internautów. Analizą objęte zostały tylko wyniki organiczne, z pominięciem wyników sponsorowanych.Z badań wynika, że:42,3% kliknięć dotyczyło pozycji pierwszej,linki w top3 wyników wyszukiwania zebrały łącznie 62,7% kliknięć,linki w top10 to aż 89,7%...
[ więcej ]

Certyfikowani przez... Netsprint


Specjaliści PPC mogą teraz zdobywać certyfikaty potwierdzające ich umiejętności w zakresie realizacji kampanii SEM nie tylko w Google, ale także w Netsprint.pl...Z początkiem października sieć Adkontekst uruchamiła program certyfikacji konsultantów i partnerów. Inicjatywa ta skierowana jest zarówno do osób prywatnych, jak i firm.Oprócz formalnego potwierdzenia kwalifikacji w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych, uczestnictwo w programie pozwala uzyskać także inne korzyści. Certyfikowani partnerzy otrzymują...
[ więcej ]

Personalizowane pozycjonowanie


Jesteśmy zalogowani na swoim koncie googlowym, wpisujemy w Google.com zapytanie. Otrzymujemy wyniki wyszukiwania... a przy każdym z nich mamy strzałeczkę i znak x. Możemy za ich pomocą daną pozcję w rankingu stron przesunąć wyżej lub w ogóle usunąć. Wyszukiwarka zapamiętuje nasze decyzje i przy następnym wyszukiwaniu po tym samym haśle są one już uzwględnione. Odnośnik, który uznaliśmy za wartościowy jest wyżej - tak jak chcieliśmy, a strona WWW, która nam się nie spodobała - zniknęła. Ustawiamy wyniki wyszukiwania wedle własnego uznania... to takie samodzielne...
[ więcej ]

login