Zintegrowany kurs PR - rusza nowa edycja szkolenia LSPR



Rozpoczął się nabór do nowej edycji szkolenia „Zintegrowane podejście do Public Relations" organizowanego przez Związek Firm Public Relations na licencji szkoły London School of Public Relations (LSPR) z Wielkiej Brytanii. Kolejne grupy rozpoczną zajęcia 26 lutego, 5 i 13 marca.

Szkolenie LSPR jest organizowane w Polsce od 8 lat. Oparte jest o program przygotowany specjalnie przez specjalistów i uznane autorytety PR z Wielkiej Brytanii, gdzie kurs został zatwierdzony między innymi przez Krajowy Związek Dziennikarzy - National Union of Jurnalists (NUJ) i wspierany jest przez Stowarzyszenie Konsultantów Public Relations w Wielkiej Brytanii - Public Relations Consultants Association (PRCA).

Kurs trwa 15 tygodni, zajęcia odbywają się raz w tygodniu, w wybrany dzień (wtorek, środa lub czwartek) w godzinach popołudniowych. Do grona wykładowców należą najlepsi specjaliści PR na polskim rynku - kadra zarządzająca agencji PR zrzeszonych w Związku. Są to eksperci posiadający uznane doświadczenie dydaktyczne:

· Bogdan Biniszewski - prezes agencji Compress, wiceprezes zarządu ZFPR;

· Barbara Czerniawska - account director ITBC Communication;

· Joanna Delbar - prezes agencji Telma Group Communications;

· Agnieszka Dziedzic - prezes agencji Feedback Hill&Knowlton;

· Norbert Kilen - dyrektor strategiczny agencji On Board PR;

- Adam Łaszyn - prezes Alert Media Communication, wiceprezes zarządu ZFPR;

· Mariusz Pleban - partner zarządzający Multi Communications;

· Agata Samcik - account manager agencji Compress;

· Ryszard Solski - dyrektor generalny agencji Sigma International, wiceprzewodniczący Rady ZFPR;

· dr Andrzej Stolarczyk - prezes agencji RPR Group, wiceprezes zarządu ZFPR;

· Rafał Szymczak - dyrektor i partner zarządzający agencji Profile;

· Paweł Trochimiuk - prezes Partner of Promotion, prezes zarządu ZFPR;

· Anita Zdrojewska - prezes agencji Publink.

W trakcie szkolenia są omawiane wszystkie najważniejsze tematy z obszaru Public Relations. Oprócz zagadnień teoretycznych prezentowane są case studies i prowadzone ćwiczenia praktyczne. Wśród tematów znajdują się m.in.: strategia i planowanie, współpraca z mediami, relacje z klientami, organizowanie imprez, finansowanie i budżetowanie, zarządzanie sytuacją kryzysową, Internet i nowoczesne technologie, etyka zawodowa.

Do grona absolwentów szkolenia należą przedstawiciele wielu międzynarodowych firm i instytucji. Do dziś kurs ukończyło w Polsce ponad 300 osób. Wszyscy absolwenci otrzymują oryginalny dyplom z Londynu potwierdzający odbycie szkolenia. Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na www.zfpr.pl lub uzyskać w biurze ZFPR.

Źródło: ZFPR

login