Elegancki menedżer wizerunkiem firmy



Wygląd zewnętrzny menedżera może mieć duży wpływ na wizerunek jego firmy. O tym jak ważny jest ubiór przedstawiciela firmy pisze dzisiejszy Puls biznesu.

Właściciel Akademii Stylu i Etykiety w Warszawie, Michał Leopolt-Kuropatwiński zaznacza, iż z usług jego firmy najczęściej korzysta dyrektorzy ds. HR, szefowie marketingu lub PR-u czy członkowie zarządu, którzy dostrzegają niedoskonałości w wyglądzie zewnętrznym swojej kadry kierowniczej. Na życzenie klienta organizowane są warsztaty grupowe bądź indywidualne sesje, na których można zapoznać się z garderobą  oraz obowiązującymi w biznesie zasadami jej dopasowania i łączenia. Na takiej sesji skorzystał Wojciech Borcewicz, właściciel firmy projektowo-architektonicznej Machina Projektów, który podkreśla, iż dzięki wskazówkom zyskał na pewności siebie i swobodzie w bezpośrednich kontaktach z klientami. Jak mówi Marcin Karolak, kierownik działu zakupów ogólnych w Polskiej Telefonii Cyfrowej wygląd zewnętrzny przedstawiciela dostawcy nie decyduje o wyborze oferty, ale może pozytywnie wpłynąć na ocenę kompetencji menedżera oraz wizerunku jego firmy.       

 

Źródło: PULS BIZNESU, Koszmar za długich nogawek, Mirosław Konkel


login