Polska wprowadza świat w tajniki SEO



W dniach 21 - 22 lutego 2008 w Amsterdamie odbywa się Search Lab - seminarium szkoleniowe organizowane dla członków ICMA (światowego stowarzyszenia wydawców ogłoszeniowych). Event przygotowywany jest z myślą o mediach internetowych, dla których działania SEO / SEM stanowią podstawę do zwiększania ruchu na serwisach WWW. Gościem specjalnym seminarium oraz jego współprowadzącym jest - Maciej Gałecki, szef polskiej agencji search engine marketing - Bluerank.

W programie Search Lab znajdzie się wiele interesujących zagadnień z dziedziny SEO / SEM. Będzie mowa o dobrych i złych praktykach w pozycjonowaniu stron WWW, o planowaniu strategii zwiększania ruchu na serwisach poprzez stosowne działania w wyszukiwarkach internetowych, a także o modnym ostatnio monetizing search, które - zwłaszcza w przypadku serwisów ogłoszeniowych - zaczyna mieć kluczowe znaczenie w branży.

Maciej Gałecki zaprezentuje uczestnikom również efekty pracy agencji Bluerank dla największego niemieckiego serwisu ogłoszeniowego Quoka.de. Dzięki działaniom SEO / SEM portal ten znalazł się (wg zestawienia Nielsen Online) w pierwszej piętnastce serwisów WWW, które odnotowały największy wzrost odwiedzin w 2007 roku. Quoka zwiększyła swoją oglądalność o 93% i zdobyła miejsce dwunaste, wyprzedzając tym samym ‘niemiecki eBay' i popularny markt.de.

"Cieszą nas tego typu przedsięwzięcia. Pomagają edukować potencjalnych klientów agencji SEO / SEM. Na dzień dzisiejszy współpracujemy już z czterema członkami organizacji ICMA. Po lutowym seminarium ich liczba może się zwiększyć..." - podsumowuje szef Bluerank, Maciej Gałecki.

Źródło: Bluerank
www.bluerank.blogspot.com

login