Katalog Marketing internetowy
Przejdź do innego katalogu
Firmy Forum
Inne Katalogi
Strony www






Adseo.pl to część Grupy Adweb zajmująca się pozycjonowaniem oraz reklamą w wyszukiwarkach. Firma skupia się na integracji narzędzi marketingu wyszukiwarkowego, takich jak pozycjonowanie i linki sponsorowane. Korzystając z własnych, innowacyjnych rozwiązań, wpływa na pozycję oraz wizerunek firm w największych wyszukiwarkach. W pracy z klientem zaś, stawia nie tylko na promocję, ale i aktywne doradztwo w dziedzinie działań wizerunkowych. Partnerami firmy są NASK, EURid oraz GIODO, który przyznał Adseo certyfikat bezpieczeństwa danych osobowych. Ponadto od grudnia 2005 roku Adseo stało się członkiem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.


W branży marketingu internetowego działamy od 2004 r. Jesteśmy certyfikowaną agencją SEM posiadającą Certyfikat Qualified Google Advertising Professional oraz Certyfikat Złotego Partnera Ad Market Onet.pl. Należymy do IAB Polska. Obecność w wyszukiwarkach poprzez kampanie PPC to nie tylko profesjonalne przygotowanie i realizacja kampanii, ale również pomiar efektywności i badania analityczne. Dodatkowo wraz z uruchomieniem każdej kampanii Klient otrzymuje dostęp do autorskiego Systemu Raportującego, gdzie na bieżąco może śledzić wyniki naszych działań. Zapraszamy do współpracy.


5tka PR & Marketing Szeptany to agencja public relations, która powstała z połączenia sił doświadczonych specjalistów z branży komunikacji marketingowej w celu właściwego wykorzystania wartości najważniejszych w skutecznym komunikowaniu takich jak: kreatywność, doświadczenie i celna strategia. Specjalizacja agencji: - PUBLIC RELATIONS: -Corporate PR -Brand/Product PR -Personal PR -e-PR -Media Relations -MARKETING SZEPTANY/ BUZZ MARKETING -wszystkie projekty wsparte konceptami komunikacyjnymi, integrującymi działania BTL ze strategią marketingową Klientów.


Agencja SEM (Search Engine Marketing – Marketingu wyszukiwarkowego). Naszym wyróżnikiem jest strategiczne podejście do kampanii Adwords – stawiamy nie tylko na obniżanie kosztów kampanii, ale także na jej właściwe sprofilowanie. Pokazujemy naszym Klientom, jak wiele można osiągnąć za pomocą boksów reklamowych. Traktujemy je szerzej, niż tylko internetowy odpowiednik ogłoszenia prasowego. Potrafimy ich używać jako tekstu reklamowego (jesteśmy wirtuozami w redakcji chwytliwych sloganów), narzędzia PR (integrujemy je z pozostałymi narzędziami e-pr, ale też słowami kreujemy wizerunek) jak również sposobu na komunikowanie i informowanie (używamy boksów jako swoistej tuby, wyłaniamy Klientów z gęstej pajęczyny internetowej).


Dyskusje na tamaty: marketing internetowy, e-biznes, e-marketing, handel elektroniczny, promocja internetowa...


login